Learning Morality, Inequalities, and Faith : Christian and Muslim Schools in Tanzania

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Dilger, Hansjörg. (Auteur)
Support: E-Book
Langue: Anglais
Publié: Cambridge : Cambridge University Press.
Collection: The International African Library
Autres localisations: Voir dans le Sudoc
Résumé: Looking at Christian and Muslim schools in urban Tanzania, this book explores how transformations in the country's educational sector, and students', parents' and teachers' quests for a "good life" in the neoliberal context, have affected their school and professional trajectories.
Accès en ligne: Accès à l'E-book
Lien: Collection principale: The International African Library
Autre support: Learning Morality, Inequalities, and Faith
LEADER 02089cmm a2200469 i 4500
001 ebook-259237612
005 20240527100529.0
007 cr|uuu---uuuuu
008 211223s2021||||uk ||||f|||d ||||||eng d
020 |a 9781009082808 (PDF) 
024 7 |a 10.1017/9781009082808  |2 DOI 
035 |a (OCoLC)1330254203 
035 |a CUP_EB_ST_9781009082808 
035 |a CUP_LN20_EB_9781009082808 
040 |a ABES  |b fre  |e AFNOR 
041 0 |a eng  |2 639-2 
084 |a hbj.  |2 BIC 
084 |a h.  |2 BIC 
084 |a hb.  |2 BIC 
084 |a hbg.  |2 BIC 
084 |a hbjh.  |2 BIC 
100 1 |a Dilger, Hansjörg.  |4 aut.  |e Auteur 
245 1 0 |a Learning Morality, Inequalities, and Faith :  |b Christian and Muslim Schools in Tanzania   |c Hansjörg Dilger. 
264 1 |a Cambridge :  |b Cambridge University Press. 
264 2 |a Cambridge :  |b Cambridge University Press,  |c 2021. 
336 |b txt  |2 rdacontent 
337 |b c  |2 rdamedia 
337 |b b  |2 isbdmedia 
338 |b ceb  |2 RDAfrCarrier 
490 0 |a The International African Library 
506 |a Accès en ligne pour les établissements français bénéficiaires des licences nationales 
506 |a Accès soumis à abonnement pour tout autre établissement 
520 |a Looking at Christian and Muslim schools in urban Tanzania, this book explores how transformations in the country's educational sector, and students', parents' and teachers' quests for a "good life" in the neoliberal context, have affected their school and professional trajectories. 
540 |a Conditions particulières de réutilisation pour les bénéficiaires des licences nationales  |c https://www.licencesnationales.fr/wp-content/uploads/2024/03/2023-14_Collex_Cambridge_CCTP.pdf 
760 0 |t The International African Library 
776 0 |t Learning Morality, Inequalities, and Faith  |z 9781316514221 
830 4 |a The International African Library 
856 |u https://doi-org.srvext.uco.fr/10.1017/9781009082808  |z Accès à l'E-book 
886 2 |2 unimarc  |a 181  |a i#  |b xxxe## 
993 |a E-Book  
994 |a BNUM 
995 |a 259237612