Apprendre à coder des jeux vidéo en Python
Enregistré dans:
Auteur principal: | Sweigart, Albert. (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Durand-Degranges, Paul (1966-....). (Traduction) |
Support: | E-Book |
Langue: | Français |
Publié: |
Paris :
Editions Eyrolles,
2019.
|
Sujets: | |
Autres localisations: | Voir dans le Sudoc |
Accès en ligne: | Accès à l'E-book |
Documents similaires
-
Créer un jeu vidéo sans coder avec Unity
par: Cardinale, Anthony.
Publié: 2019 -
Cocos2D-x by exemple beginner's guide : unleash your inner creativity and learn how to build great cross-platform 2D games with the popular Cocos2d-x framework
par: Engelbert, Roger (19..-....).
Publié: 2015 -
Cocos2d-x game development blueprints : build a plethora of games for various genres using one of the most powerful game engines, Cocos2d-x
par: Sequeira, Karan.
Publié: 2015 -
Learning LibGDX game development
par: Nair, Suryakumar Balakrishnan.
Publié: 2015 -
Game programming using Qt : a complete guide to designing and building fun games with Qt and Qt quick 2 using their associated toolsets
par: Wysota, Witold (1981-20..).
Publié: 2016