OpenSceneGraph 3.0 : beginner's guide :
Enregistré dans:
Auteur principal: | Wang, Rui (19..-....; ingénieur en informatique). (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Qian, Xuelei (19..-). (Auteur) |
Support: | E-Book |
Langue: | Anglais |
Publié: |
Birmingham, U.K :
Packt publishing,
2010.
|
Sujets: | |
Autres localisations: | Voir dans le Sudoc |
Accès en ligne: | Accès à l'E-Book |
Lien: | Autre support:
OpenSceneGraph 3.0 : beginner's guide : create high-performance virtual reality applications with OpenSceneGraph, one of the best 3D graphics engines / Rui Wang, Xuelei Qian |
Documents similaires
-
Blender 3D cookbook : build your very own stunning characters in Blender from scratch
par: Valenza, Enrico.
Publié: 2015 -
Blender 3D basics : a quick and easy-to-use guide to create 3D modeling and animation using Blender 2.7
par: Fisher, Gordon.
Publié: 2014 -
Façonner l'imaginaire. De la création 3D aux mondes virtuels animés : Leçon inaugurale prononcée le jeudi 12 février 2015
par: Cani, Marie-Paule (1965-....). -
OpenGL 4.0 shading language cookbook : over 60 highly focused, practical recipes to maximize your use of the OpenGL shading language
par: Wolff, David.
Publié: 2011 -
OpenGL 4 shading language cookbook : over 70 recipes demonstrating simple and advanced techniques fot producing high-qualitu, real-time 3D graphics using OpenGL and GLSL 4.x
par: Wolff, David.
Publié: 2013