Développer des applis innovantes avec Unity, réalité virtuelle
Enregistré dans:
Auteur principal: | Cardinale, Anthony. (Auteur) |
---|---|
Support: | E-Book |
Langue: | Français |
Publié: |
Anzin :
D-Booker éditions,
2017.
|
Sujets: | |
Autres localisations: | Voir dans le Sudoc |
Accès en ligne: | Accès à l'E-book |
Documents similaires
-
Développer des applis innovantes avec Unity,
par: Cardinale, Anthony.
Publié: 2017 -
Unity 2018 cookbook : over 160 recipes to take your 2D and 3D game development to the next level
par: Smith, Matt.
Publié: 2018 -
Le logiciel : entre l'esprit et la matière
par: Leroy, Xavier (1968-....; informaticien). -
Augmented reality for developers : build practical augmented reality applications with Unity, ARCore, ARKit, and Vuforia
par: Linowes, Jonathan.
Publié: 2017 -
Mastering OpenCV with practical computer vision projects : step-by-step tutorials to solve common real-world computer vision problems for desktop or mobile, from augmented reality and number plate recognition to face recognition and 3D head tracking
par: Baggio, Daniel Lelis.
Publié: 2012