StoryBranding : creating standout brands through the power of story

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Signorelli, Jim.
Support: Livre
Langue: Anglais
Publié: Austin, Tex. : Greenleaf Book Group Press, cop. 2012.
Sujets:
Autres localisations: Voir dans le Sudoc
LEADER 00909nam a22002417a 4500
001 355808
008 170216s2012 xxe ||| |||| 00| 0 eng d
020 |a 9781608321452 (rel.) 
020 |a 1608321452 (rel.) 
041 0 |a eng 
082 |a 658.827 
100 1 |a Signorelli, Jim. 
240 1 0 |a Story Branding 
245 1 0 |a StoryBranding :  |b creating standout brands through the power of story   |c Jim Signorelli. 
260 |a Austin, Tex. :  |b Greenleaf Book Group Press,  |c cop. 2012. 
300 |a 1 vol.(XV- 230 pages) :  |b ill. ;  |c 23 cm. 
504 |a Bibliogr.(pages 229-230) 
505 1 |a The birth of a notion Storybranding Collecting the backstory Characterizing the brand Characterizing the prospect Connecting the characters Confronting the obstacles Completing the storybrief Telling the story 
650 |a Marques de commerce 
993 |a Livre 
994 |a EX 
995 |a 198335172 
997 |0 355808