Luxury fashion branding : trends, tactics, techniques

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Okonkwo, Uché.
Autres auteurs: Ogilvy, James A.
Support: Livre
Langue: Anglais
Publié: Basingstoke : Palgrave Macmillan, impr. 2007.
Sujets:
Autres localisations: Voir dans le Sudoc
LEADER 01185nam a22002657a 4500
001 355805
008 080911s2007 xxe ||| |||| 00| 0 eng d
020 |a 9780230521674 (rel.) 
020 |a 0230521673 (rel.) 
024 |a 9780230521674 
041 0 |a eng 
100 1 |a Okonkwo, Uché. 
245 1 0 |a Luxury fashion branding :  |b trends, tactics, techniques   |c Uche Okonkwo ; [foreword by James Ogilvy]. 
260 |a Basingstoke :  |b Palgrave Macmillan,  |c impr. 2007. 
300 |a 1 vol. (XX-332 p.) :  |b ill., couv. ill. ;  |c 25 cm. 
504 |a Bibliogr. p. 315-320. Index 
505 0 |a Introduction: Who said fashion is not serious business? -- What's in a name? The history of luxury fashion branding -- A passion for fashion: the luxury fashion consumer -- Luxury retail design and atmosphere -- The art of creating and managing luxury fashion brands -- Digital luxury -- Le new luxe -- Customize me! -- The luxury fashion business strategy model -- Case illustrations 
650 |a Produits de luxe  |x Marketing 
650 |a Produits de marque 
650 |a Mode  |x Marchandisage. 
700 1 |a Ogilvy, James A.  |4 aui 
993 |a Livre 
994 |a EX 
995 |a 127341501 
997 |0 355805