An attribution analysis of the effect of Communicator caracteristics on opinion change : the case of communicator attractiveness

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Publié dans: Journal of personality and social psychology n° 1
Auteur principal: Eagly.
Autres auteurs: Chaiken.
Support: Article de revue
Langue: Anglais
Publié: 1975.
Sujets:
Lien: Dans: Journal of personality and social psychology
LEADER 00674nam a22002057a 4500
001 101725
008 960401s1975 xxe ||| |||| 00| 0 eng d
041 0 |a eng 
100 1 |a Eagly. 
245 1 3 |a An attribution analysis of the effect of Communicator caracteristics on opinion change :  |b the case of communicator attractiveness   |c Eagly, Chaiken. 
260 |c 1975. 
300 |a p. 136-144. 
650 |a Perception sociale. 
650 |a Attribution (psychologie sociale). 
650 |a Articles de périodiques 
700 1 |a Chaiken.  |4 aut 
773 0 |w 34715  |t Journal of personality and social psychology  |x 0022-3514  |g n° 1 
993 |a Article de revue 
994 |a BC 
997 |0 101725