3D Graphics Rendering Cookbook : A comprehensive guide to exploring rendering algorithms in modern OpenGL and Vulkan
Enregistré dans:
Auteur principal: | Kosarevsky, Sergey. (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Latypov, Viktor. (Auteur) |
Support: | E-Book |
Langue: | Anglais |
Publié: |
Birmingham :
Packt Publishing.
|
Autres localisations: | Voir dans le Sudoc |
Accès en ligne: | Accès à l'E-book |
Documents similaires
-
Direct3D rendering cookbook
par: Stenning, Justin.
Publié: 2014 -
Keyshot 3D rendering
par: Jo, Jei Lee.
Publié: 2012 -
The @Modern Vulkan Cookbook : A practical guide to 3D graphics and advanced real-time rendering techniques in Vulkan
par: Kakkar, Preetish. -
Learn OpenGL : beginner's guide to 3D rendering and game development with OpenGL and C++
par: Hussain, Frahaan.
Publié: 2018 -
OpenGL - Build high performance graphics
par: Movania, Muhammad Mobeen.
Publié: 2017