Synthèse d'images avec OpenGL (ES)
Enregistré dans:
Auteur principal: | Nerzic, Pierre. |
---|---|
Support: | E-Book |
Langue: | Français |
Publié: |
Anzin :
D-BookeR éditions,
2017.
|
Sujets: | |
Autres localisations: | Voir dans le Sudoc |
Accès en ligne: | Accès à l'E-book |
Lien: | Autre support:
Synthèse d'images avec OpenGL (ES) |
Documents similaires
-
OpenGL game development by example : design and code your own 2D and 3D games efficiently using OpenGL and C++
par: Madsen, Robert.
Publié: 2016 -
OpenGL 4.0 shading language cookbook : over 60 highly focused, practical recipes to maximize your use of the OpenGL shading language
par: Wolff, David.
Publié: 2011 -
OpenGL 4 shading language cookbook : over 70 recipes demonstrating simple and advanced techniques fot producing high-qualitu, real-time 3D graphics using OpenGL and GLSL 4.x
par: Wolff, David.
Publié: 2013 -
Simplifying 3D Printing with OpenSCAD : Design, build, and test OpenSCAD programs to bring your ideas to life using 3D printers
par: Dow, Colin, 19..-
Publié: 2022 -
Dessin et peinture numérique avec Krita
par: Giet, Timothée.
Publié: 2022