Three.js cookbook : over 80 shortcuts, solutions, and recipes that allow you to create the most stunning visualizations and 3D scenes using the Three.js library
Enregistré dans:
Auteur principal: | Dirksen, Jos (19..-....). (Auteur) |
---|---|
Support: | E-Book |
Langue: | Anglais |
Publié: |
Birmingham [u.a.] :
Packt Publishing,
2015.
|
Sujets: | |
Autres localisations: | Voir dans le Sudoc |
Accès en ligne: | Accès à l'E-book |
Documents similaires
-
jMonkeyEngine 3.0 beginner's guide : develop professional 3D games for desktop, web, and mobile, all in the familiar Java programming language
par: Kusterer, Ruth.
Publié: 2013 -
Modélisation 3D avec Solidworks : préparation au 1er niveau de certification
par: Berquez, Emmanuel.
Publié: 2020 -
Game development with three.js : embrace the next generation of game development and reach millions of gamers online with the Three.js 3D graphics library
par: Sukin, Isaac (19..-....).
Publié: 2013 -
SolidWorks : le manuel de référence
par: Crinchon, Jean-Charles (19..-....). -
La simulation numérique : enjeux et bonnes pratiques pour l'industrie
par: Dubois, Guillaume (1985).
Publié: 2016