L'Éducation selon Rogers : les enjeux de la non-directivité
Enregistré dans:
Hovedforfatter: | |
---|---|
Format: | Livre |
Sprog: | fransk |
Udgivet: |
Paris :
Dunod,
1984
|
Serier: | Organisation et sciences humaines
|
Fag: | |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
MARC
LEADER | 00000nam a22000007a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 284909 | ||
008 | 840420s1984 xxg ||| |||| 00| 0 fre d | ||
020 | |a 2040155600 : |c 120F | ||
020 | |z 204155600 (Br.) : |c 120 F | ||
041 | 0 | |a fre | |
080 | |a 37 | ||
082 | |a 371.38 | ||
100 | 1 | |a Poeydomenge, Marie-Louise. | |
245 | 1 | 2 | |a L'Éducation selon Rogers : |b les enjeux de la non-directivité |c Marie-Louise Poeydomenge. |
260 | |a Paris : |b Dunod, |c 1984 |e (42-Saint-Étienne) : |f (Impr. Delmas). | ||
300 | |a XIII-194 P : |b couv. ill ; |c 24 cm. | ||
490 | 0 | |a Organisation et sciences humaines | |
504 | |a Bibliogr. p. 177-191 . Index | ||
600 | |a Rogers, Carl Ransom, |d 1902-1987 | ||
650 | |a Éducation |x Philosophie. | ||
650 | |a Non-directivité | ||
650 | |a Enseignement non-directif | ||
993 | |a Livre | ||
994 | |a BUEF | ||
995 | |a 000749907 | ||
997 | |0 284909 |