Jane Austen : "Pride and prejudice" and "Emma" as compared to "sense and sensibility" : How does the dichotomous technique serve Jane Austen's didactic intention ?

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Montaufier, Sophie.
Support: Livre
Publié: 1998.
Sujets:
LEADER 00824nam a22001817a 4500
001 121489
008 xx ||| |||| 00| 0 ||| d
100 1 |a Montaufier, Sophie. 
245 1 0 |a Jane Austen :  |b "Pride and prejudice" and "Emma" as compared to "sense and sensibility" : How does the dichotomous technique serve Jane Austen's didactic intention ?   |c Sophie Montaufier. 
260 |c 1998. 
300 |a 147 p. :  |b ill. 
502 |a Mémoire de Maîtrise : Anglais : Angers, Université catholique de l'Ouest : 1998 
600 |a Austen, Jane,  |d 1775-1817  |t Emma  |x Thèses et écrits académiques 
600 |a Austen, Jane,  |d 1775-1817  |t Pride and prejudice  |x Thèses et écrits académiques 
600 |a Austen, Jane,  |d 1775-1817  |t Sense and sensibility  |x Thèses et écrits académiques 
993 |a Livre 
994 |a BC 
997 |0 121489